تغییر آدرس ورود به پنل کاربری در وردپرس

کدهای SublimeText چیست؟
2015-09-22
درباره FTP چه می دانید؟
2015-09-27

تغییر آدرس ورود به پنل کاربری در وردپرس

 تغییر آدرس ورود به پنل کاربری در وردپرس

یکی از راه هایی که می توان به وردپرس راه پیدا کرد و به عبارتی آن را هک کرد، امتحان کردن آن با یوزر و پسوردهای متفاوت است که با نرم افزارهای خاصی این کار انجام می گیرد. حال سوالی در این مورد برای همه ما پیش می آید که برای جلوگیری از چنین چیزی یا همان هک شدن چه کاری باید انجام دهیم؟

 تغییر آدرس ورود به پنل کاربری در وردپرس

ما با تغییر آدرس ورود به پنل کاربری در WordPress می توانیم جلوی این گونه هک ها را بگیریم، باز هم سوالی که مطرح می شود اینکه چگونه آدرس ورود به پنل کاربری در وردپرس را تغییر دهیم؟

راه های زیادی برای انجام این کار می باشد اما از همه راحت تر و مطمئن تر استفاده از افزونه ها است. در اینجا به شما دو افزونه را معرفی می کنیم که به کمک یکی از آن ها آدرس ورود به پنل کاربری را تغییر می دهیم و به کمک دیگری تعداد دفعات تلاش برای ورود را تغییر می دهیم. حال منظور از تعداد دفعات تلاش برای ورود، تعداد دفعات وارد کردن یوزر یا پسورد اشتباه است که پس از وارد کردن یوزر یا پسورد اشتباه به تعداد دفعاتی که شما تنظیم می کنید، IP فرد مورد نظر را بلوک می کند یا با تنظیم شما فرد بعد از مدت زمان مشخص شده باز می تواند رمز را وارد کند.

افزونه اول Lockdown WordPress Admin است که به کمک این افزونه می توانید آدرس ورود به پنل کاربری در WordPress را به هر آدرسی که دوست دارید تغییر دهید. در قسمت مشخص شده آدرس دلخواه خود را باید وارد کنید. سپس داخل کادر ۲rnica را تایپ کنید، که یعنی باید بعد از سیو کردن افزونه هر گاه خواستید وارد پنل مدیریتی شوید، باید به جای آدرس www.2rnica.com/wp-admin آدرس www.2rnica.com/2rnica را تایپ کنید.

افزونه دیگری که آن را معرفی می کنیم، افزونه Login LockDown Options است که در واقع می توان با استفاده از این افزونه تعداد دفعات ورود را محدود کرد.

۱) تعداد دفعات اشتباه وارد کردن رمز

۲) زمانی که باید فردی که رمز را اشتباه وارد کرده منتظر بماند تا بتواند دوباره رمز را وارد کند.

۳) زمانی که باید فردی که رمز را اشتباه وارد کرده منتظر بماند تا IP فرد برای وب سایت باز شود.

۴) آیا با اشتباه وارد کردن نام کاربری هم قفل شود؟

۵) شما با فعال کردن این گزینه دیگر پیغام رمز ورود اشتباه است نمایش داده نمی شود.

دیدگاه ها بسته شده است