درونریزی یا import در وردپرس به چه صورت می باشد؟

۱۰ افزونه ای که برای وردپرس بسیار مورد نیاز می باشد!
2015-09-16
افزودن فونت های جدید به وردپرس
2015-09-19

درونریزی یا import در وردپرس به چه صورت می باشد؟

درونریزی یا import در وردپرس به چه صورت می باشد؟

موقعی که قالب وردپرس دانلود و یا خریداری می کنید، در کنار بسیاری از قالب های معتبر شما فایل های دیگری هم می بینید که برای آموزش دادن قالب و دیگر امکانات قالب است. در میان فایل ها، فایلی با پسوند xml مشاهده می کنید که در واقع این فایل برای درونریزی یا import کردن فایل ها می باشد. درونریزی یا import را این گونه باید معنی کرد که جایگذاری محتوای وب سایت هستند که از قبل آماده شده اند. شما به کمک درونریزی کردن یا import کردن فایل xml می توانید دسته ها، فهرست، نوشته و برگه ها را که از قبل فایل xml آن برونریزی یا export شده است را به وردپرس خود اضافه  کنید.

درونریزی یا import در وردپرس به چه صورت می باشد؟

درونریزی و یا به عبارتی دیگر import کردن، بیشتر برای وب سایت هایی به کار می رود که صفحه ساز آن ها short code باشد. شما در این گونه قالب ها می توانید با درونریزی کردن فایل صفحه اول و یا دیگر صفحات وردپرس خود را به صورت آماده داشته باشید.

برای درونریزی در وردپرس ابتدا باید فایل XML را داشته باشید. سپس در کنترل پنل وردپرستان از گزینه ابزارها و یا tools به گزینه درونریزی بروید و از صفحه باز شده روی گزینه wordpress کلیک کنید. اگر برای اولین بار است که می خواهید درونریزی کنید بعد از کلیک بر روی wordpress به صفحه افزودن افزونه ها منتقل می شوید، شما باید افزونه ای که در آن جا مشاهده می کنید را نصب کنید.

سپس شما به صفحه مورد نظر منتقل می شوید. البته می توانید فایل xml مورد نظر را از آنجا آپلود کنید و پس از جایگذاری فایل ها توسط وردپرس می توانید به قسمت برگه ها رفته و یا هر قسمتی که فایل های آن ها درونریزی شده باشند، بروید و کارهای خود را انجام دهید. شما می توانید برعکس انچه در بالا گفته شد انجام دهید؛ یعنی فایل هایی که در وردپرس دارید را برونریزی یا export کنید. در این صورت وردپرس به شما فایل با پسوند xml خواهد داد که در موقع نیاز می توانید آن را درونریزی کنید.

البته باید توجه داشته باشید که عکس ها و ویدیو ها و بیشتر فایل ها برون ریزی نمی شوند. در هنگام برون ریزی، به توضیحات داده شده در مورد برون ریزی در وردپرس توجه کنید. و اینکه تنها راه درونریزی و برون ریزی آنچه در بالا گفته شد نیست. راه های زیادی وجود دارد. به طور مثال شما می توانید با استفاده از افزونه WP All Import این عمل را نیز انجام دهید.

دیدگاه ها بسته شده است