رتبه صفحه گوگل

گوگل ترنسلیت در طراحی سایت
2015-07-21
بهینه سازی سایت
2015-07-23

رتبه صفحه گوگل

رتبه صفحه گوگل

همان طور که انتظار می رود در این نوشته می‌خواهیم نقش رتبه صفحه طراحی سایت در بهینه سازی سایت را برای شما نشان دهیم. هم چنین رتبه صفحه را در موتور جستجوی گوگل برای شما بیان می کنیم. اعتبار دامنه در طراحی سایت به این صورت است که رتبه صفحه گوگل به صفحه‌های سایت شما اختصاص می‌یابد و نیز نقش بسیار مهمی در بهینه سازی سایت و رتبه بندی سایت شما دارد.

این اعتبار از دامنه زمانی به دست می آید که با گذشت مدت ها آن قدرت و نفوذ صفحه هایتان را به دست آورده باشید و در ایندکس کردن صفحه جدید در سایت را بالا می‌برد و تاثیر به سزایی در بهینه سازی سایت شما می‌گذارد. این رتبه و قدرت صفحه جدید شما توسط ضریبی در رتبه صفحه به نمایش در می‌آید.

 

رتبه صفحه گوگل

رتبه صفحه گوگل

رتبه صفحه گوگل در بهینه سازی سایت

رتبه صفحه گوگل هم اعتبار و ضریبی است که گوگل برای دامنه طراحی سایت شما لحاظ می‌کند.

اما عملکرد این رتبه به این شرح می باشد که با در نظر گرفتن مدت زمان دامنه و دامین شما، رتبه‌ای به سایت شما اختصاص داده می شود. باید توجه داشته باشید که این رتبه، نوعی رتبه بندی غیررسمی است و این گونه نیست که هر لحظه و یا هر زمانی که شما به آن مراجعه می‌کنید دستخوش تغییر شود بلکه این رتبه بندی به وسیله گوگل خیلی دیر و با گذشت زمان هایی حتی سالیانه و شش ماهه تغییر کند و به روز شود. اما این باعث نمی شود که از اهمیت و دقت صفحه کاسته شود، بالاخره گوگل از عاملی نظیر دامنه و دامین و آمار بازدید کاربران سایت شما استفاده می‌کند تا رتبه بندی صفحه‌های سایت شما را تعیین کند اما نکته‌ای که شما باید به آن توجه کنید این است که در کوتاه مدت نباید به تاثیر این عامل در بهینه سازی سایت امید ببندید.

رتبه صفحه گوگل

محتوا در رتبه صفحه گوگل

قدرت نفوذ صفحه در بهینه سازی سایت

قدرت نفوذ صفحه هم مانند رتبه صفحه گوگل اعتبار و ضریبی است که به صفحه‌های اصلی و داخلی سایت شما اختصاص می‌یابد. بعضی از سایت‌ها نظیر سایت «مونسی» moonsy یا opensiteexplorer. org این اعتبار دادن به صفحه‌های اصلی و داخلی سایت شما و همچنین اعتبار دامنه و دامین سایت شما را مورد تجزیه و تحلیل قرار می‌دهند و شما با قرار دادن دامنه سایت خودتان در این سایت‌ها می‌توانید از اعتبار و ضریب رتبه صفحه و قدرت نفوذ صفحه‌های سایتتان اطلاع پیدا کنید و از عملکرد روبه جلو سایت و اعتبار نسبی سایت خودتان باخبر شوید.

رتبه صفحه گوگل

وضعیت سئو

تجزیه و تحلیل قدرت نفوذ صفحه در بهینه سازی سایت

قدرت نفوذ صفحه امتیازی را از یک تا صد برای سایت شما در نظر می‌گیرد اگر رتبه قدرت نفوذ صفحه شما بالا‌تر از ۷۰ باشد اعتبار صفحه شما بسیار عالی است که اینگونه سایت‌ها در ایران بسیار کم هستند و اغلب سایت‌های بین المللی را در بر می‌گیرند. با پایین آمدن عدد و ضریب قدرت نفوذ صفحه رتبه و اعتبار صفحه‌های طراحی سایت نیز کمتر می‌شود. سایت‌هایی که در رتبه‌های ۵۰ و یا ۶۰ قرار دارند از رتبه عالی برخوردار هستند. رتبه ۲۰ نیز به سایت‌هایی داده می‌شود که به تازگی راه اندازی شده‌اند و در ابتدای مسیر رتبه دهی هستند. سعی در بالا بردن این رتبه و قدرت نفوذ صفحه شما را در رتبه بندی صفحه‌های سایت یاری خواهد کرد. این کار منجر به دسترسی بیشتر کاربران به صفحه‌های سایت شما شود و لینک‌های داخلی و خارجی شما را افزایش دهد.

دیدگاه ها بسته شده است