گوگل ترنسلیت در طراحی سایت

نقشه آدرس سایت
2015-07-21
رتبه صفحه گوگل
2015-07-23

گوگل ترنسلیت در طراحی سایت

گوگل ترنسلیت در طراحی سایت

نحوه اضافه کردن گوگل ترنسلیت در طراحی سایت به شرح زیر می باشد :

گاهی و یا بیشتر اوقات پیش آمده است که برای ترجمه مطالب سایت به گوگل ترنسلیت مراحعه کنید، اما این کاری زمانبر و طولانی می باشد. بنابراین می توان از امکان اضافه کردن گوگل ترنسلیت در طراحی سایت استفاده کرد. به این ترتیب امکان دسترسی آنلاین در سایت موجود می باشد.

به همین خاطر باید این ابزار گوگل در طراحی سایت شما منظور شود تا کاربر بتواند به راحتی هر مطلبی را که مورد نظرش است را به زبان‌های زنده دنیا درست در همان زمان، برگرداند و از آن استفاده کاربردی و مناسبی نماید. از طرفی دیگر با قرار دادن این امکان در طراحی سایت شما باعث می شوید تا مراجعه به سایت شما بالاتر رفته و یا به عبارتی آمار بازدید سایت شما بیشتر شود که این امر نیز در بهینه سازی سایت و یا سئو سایت تاثیر مثبت و به سزایی خواهد داشت.

گوگل ترنسلیت در طراحی سایت

گوگل ترنسلیت در طراحی سایت

حال برای اینکه از این امکان در طراحی سایت خود استفاده کنید، قرار دادن این امکان در طراحی سایت را به شما معرفی می کنیم و شرح خواهیم داد که چه اقداماتی را یاید انجام دهید:

کار خیلی راحت است ابتدا با اکانت گوگل خود وارد آدرس زیر شوید.

 https: //translate. google. com/manager/website

و سپس آدرس لینک طراحی سایت خودتان را با یک کلیک بر روی آیکون مربوط به آن در آنجا قرار دهید و بعد می‌توانید زبان‌های مورد نظرتان را که می‌خواهید در طراحی سایت شما لحاظ شوند را انتخاب می‌کنید.

گوگل ترنسلیت در طراحی سایت

لوگوی گوگل ترنسلیت

 بعد از این کار‌ها شما معین می‌کنید که ترجمه طراحی سایت شما به همه زبان‌ها برگردانده شود یا اینکه فقط به زبانی برگردانده شود که برای طراحی سایت خود در بالا انتخاب کرده‌اید. در کادر دیگری از شما می‌خواهد که فرمت نمایش صفحه ترجمه را نشان دهد شما می‌توانید انتخاب کنید که این صفحه به صورت عمودی باشد یا افقی. بعد از این انتخاب‌ها کدی برای شما ارسال می‌شود که از دو خط تشکیل شده است که خط اول کد دریافتی شما را باید در طراحی سایت خود قرار بدهید و خط دوم کد را در قسمتی از صفحه‌تان که می‌خواهید پنل ترجمه آنلاین در آنجا باشد قرار می‌دهید.

به همین راحتی. الان شما ابزاری قدرتمند برای طراحی سایت خود قرار داده‌اید که می‌توانید با کاربران زبان‌های دیگر نیز ارتباط داشته باشید.

دیدگاه ها بسته شده است