شرح مناسب توضیحات متا از دید سئو

با اپ اندروید بازدید سایت را بالا ببرید!
2015-10-20
نحوه برخورد گوگل با پست مهمان
2015-10-20

شرح مناسب توضیحات متا از دید سئو

شرح مناسب توضیحات متا از دید سئو

با وجود اینکه باید تا جای امکان توجه به سمت مخاطبان جلب شود اما هنوز بررسی “هنر چگونه نوشتن توصیف مناسب” امری مهم در عین سادگی می باشد. پس از هر بررسی و تحقیقی در نهایت گوگل بازار هدف شما را در نظر می گیرد. در اینجا برای یادآوری اهمیت توضیحات، مثال هایی را بررسی می کنیم. آخرین سنگر بازاریابی سنتی… توضیحات متا! تنها نقطه ی مشترک بین بازاریابی و بهینه سازی برای موتور جستجو! مرز حساسی بین بازاریابی موفق و یک خودکشی آنلاین! مدت زمان زیادی است که گوگل با توجه به توضیحات متای هر سایت آن ها را علامت گذاری و رتبه بندی می کند. و اینکه یاهو و بینگ نیز تا حدودی از آن به عنوان منبع بهره می گیرند واقعیت دارد. این امر بیانگر ارزش ۱۵۶ کاراکتری است که نشانگر اولین معرفی محصول شما در جهان است.

در جهانی پر از تجربیات مختلف و پیشرفت های شخصی یک امر به طور قطعی غیر قابل انکار است : همه و همه در حال جستجو هستند. ممکن است RGB صحیح برای جلب مجموعه ی C را در سایت خود اجرا کرده باشید , اما اگر همچنان در مورد بهینه سازی برای موتور جستجو تاثیر گذار نبوده اید می توان گفت مشکلی اساسی برای سایت خود ایجاد کرده اید.

شرح مناسب توضیحات متا از دید سئو

توضیحات متا چیست؟

توضیحات متا نوشته ی کوتاهی است که در زیر لینک آبی رنگ در گوگل هنگام جستجو پدیدار می شود. با توجه به جستجوی کاربر قسمت هایی که با کلمه ی جستجو شده مطابقت دارد برجسته و پررنگ نشان داده می شود. همچنین ستاره های مربوط به رتبه بندی , نویسنده , لینک های مرتبط سایت و طرح های آن به عنوان مکمل در توضیحات متا قابل رویت است.

هنر نوشتن توضیحات متا

نوشتن توضیحات متا بسیار ساده هستند و وابسته به این است که نویسنده با توجه به تعداد محدود کاراکتر های مجاز(۱۵۶عدد) چه اطلاعاتی را در اختیار بگذارد که جذاب باشد. تعدادی از نکات مهم که باید برای ایجاد توضیح موفق به آن ها توجه کرد را در ادامه بررسی می کنیم :

  • عبارات جستجو. فراموش نکنید که کلمات کلیدیی که با آنچه کاربر جستجو می کند تطابق داشته باشد پررنگ نشان داده می شوند و بر این مبنا به کلماتی که به آنها توجه بیشتری می شود دقت کنید و شانس کلیک برروی سایت خود را به این ترتیب افزایش دهید.
  • پیام تجاری. یکی از مهمترین موارد برای جذب مشتری به این بر می گردد که دقیقا توضیح دهید که محصول شما چیست و در این مورد صادق باشید.
  • پیام تجاری مختصر و مفید. سنگر بازاریابی سنتی! نکاتی را بنویسید که محتوای سایت را به خوبی عرضه کند.
  • تبلیغات ارزشمند/تخفیف/پیشنهاد.
  • یکتایی.  اگر بی نظیر نباشید, ابزار مدیریتی گوگل شما را کنار خواهد گذاشت! باید محتوای صفحه ی شما منحصر به فرد باشد. به این ترتیب می توانید ۱۵۶ کاراکتر را به طور مناسب برای موتور جستجو ساماندهی کنید.

در صورت ننوشتن توضیحات متا چه اتفاقی می افتد؟

در بهترین حالت سیستم خودکار گوگل قسمت مفید ی از نوشته ی صفحه ای که بیشتر ا زهمه بازدید کننده دارد را در نظر می گیرد. در بدترین موقعیت گوگل بخش غیر جذاب و بی ربطی را در نظر می گیرد که ازآن به عنوان تبلیغات کشنده یاد می کند، یا حتی ممکن است هیچگونه توضیحاتی را در نظر نگیرد. کدام بهتر است : تبلیغات کشنده یا مغازه ی متروک؟

دیدگاه ها بسته شده است