مراحل دریافت نماد اعتماد الکترونیکی

سرویس sucuri.net
2015-08-17
سلسله نشانی معادلی برای Breadcrumb
2015-08-18

مراحل دریافت نماد اعتماد الکترونیکی

در موضوع نماد اعتماد الکترونیکی باید مراحلی طی شود که مورد نیاز می باشد، به عنوان مثال اگر بخواهید برای یک سایت فروشگاهی به دنبال دریافت نماد اعتماد الکترونیکی باشید، باید با مسائلی پیش از این آشنا باشید تا بتوانید مراحل دریافت آن را طی کنید.

برای دریافت نماد اعتماد الکترونیکی باید طراحی سایت انجام دهید، به این صورت که یک سایت فروشگاهی راه اندازی کنید، بعد از انجام این کار باید به سراغ دریافت این نماد بروید، که برای این کار باید وارد سایت enamad.ir شوید و عملیات ثبت نام را انجام دهید که تنها با یک ایمیل انجام می شود. بعد از آن وارد ایمیلتان شوید، روی لینک ثبت نام دامنه کلیک کنید و مشخصات شخص حقیقی یا حقوقی را انتخاب کنید.

در این جا که باید نام دامنه را وارد کنید، با یک مشکل مواجه می شوید. این که ممکن است به شما هشداری دهد که مثلا دامنه ای که قصد دریافت نماد برای آن را داشتید، قبلا دست شخص دیگری بوده است و این که شاید آن فرد هم برای آن دامنه در سیستم enamad درخواست دریافت نماد کرده است. پس در این صورت شما اجازه ثبت نام دامنه را ندارید. با این اتفاق باید ایمیلی بابت این مشکل بدهید، که در این صورت آدرس قبلی سایت را حذف می کنند و اجازه می دهند تا از دامنه جدیدی به نام خود استفاده کنید.

نماد اعتماد الکترونیکی

در اولین گامی که برای ثبت نام جدید وارد می شوید، پس از واریز مبلغی به حساب سازمان، باید تمامی اطلاعات خودتان و محل کسب و کارتان را وارد کنید تا کارشناس مورد نظر همه آن ها را بررسی کند.

پس از پر کردن مشخصات، باید روی دکمه ثبت که در انتهای صفحه می باشد کلیک کنید.

بعد از ارسال مدارک فیزیکی، باید به یک دفتر ثبت اسناد رسمی مراجعه کنید. گواهی امضا و هم چنین کپی برابر اصل را تهیه کنید، سپس آن ها را به یک نشانی پستی ارسال کنید.

بعد از تایید و بررسی مدارک فیزیکی، نوبت به نصب کد مجوز در سایت می رسد که تقریبا به مراحل آخر نزدیک می شوید. این مرحله نصب کد به صورت خودکار می باشد که یعنی شما باید یک کد و یک فایل را در سایت خودتان قرار بدهید، تا به صورت سیستمی در کثری از دقیقه عملیات بررسی انجام شود. تنها مرحله‌ای که خیلی سریع انجام می شود.

دیدگاه ها بسته شده است