مشکلاتی که یک تاجر الکترونیک با آن مواجه نمی شود!

وب سایت های استاتیک را سئو کنید!
2015-10-22
الگوریتم جدید گوکل، Structured Markup & Data
2015-10-23

مشکلاتی که یک تاجر الکترونیک با آن مواجه نمی شود!

مشکلاتی که یک تاجر الکترونیک با آن مواجه نمی شود!

سوالاتی که در این زمینه پیش می آید به این صورت است که آیا کالایی برای فروش دارید؟ جایی برای فروش کالای خود دارید؟ آیا امکان دارد محل کار شما به علت مشکلاتی تعطیل شود؟ در برخی از روز ها صاحبان و مدیران فروشگاه های فیزیکی با مسائلی ناخواسته روبه رو می شوند که مجبور می شوند تصمیمات سختی بگیرند. ما در مقاله ی زیر به شما ۵ مشکل بزرگ فروشگاه های ساختمانی را معرفی می کنیم که تجارت الکترونیک هرگز با آن ها مواجه نمی شوند.

۱٫سرمایه عظیم و هنگفت برای شروع تجارت و فرصت های محدود برای رشد و ترقی.

تصور کنید شما یک طراح لباس هستید و تجربه ومهارت بالایی با سخت کار کردن کسب کرده اید. شما اکنون تصمیم دارید که فروشگاهی را برای خودتان ایجاد کنید، تاسیس یک فروشگاه فیزیکی نیازمند صرف هزینه و سرمایه گذاری کلانی می باشد. شما باید مکانی جذاب را برای عموم مهیا کنید تا بتوانید بازدید کنندگان زیادی را به سمت فروشگاه خود جذب کنید. اما شما برای ایجاد تجارت الکترونیک تقریبا هیچ هزینه ای پرداخت نمی کنید. وب سایت های فروشگاهی تنها به ثبت نام و لیست کردن اجناس محدود نمی شود، بلکه آموزش و حمایت از فروشندگان خود را در دستور کار خود قرار می دهند. وقتی که یک سفارش در وب سایت فروشگاهی داده می شود فروشنده ی آنلاین به جای گذاشتن انرژی و زمان صورت حساب و تعهدات فروش فیزیکی انرژی خود را صرف آنالیز و نحوه طراحی و بهبود محصولات می کند.

مشکلاتی که یک تاجر الکترونیک با آن مواجه نمی شود!

۲٫محدودیت زمانی فروشگاه فیزیکی

در این روزها زندگی مردم بسیار پرمشغله می باشد.مردم بعلت مشکلات پیچیده و حجم کار زیاد ترجیح می دهند زمان خود را به جای رفت آمد با خانواده و انجام کارهای روزمره بپردازند.همانطور که دیده شده زمان فعالیت فروشگاه های فیزیکی در ساعات روز محدود می باشد، اما تجارت الکترونیک از همچین محدودیتی فارغ است و می تواند سفارش مشتریان خود را در ۲۴ ساعت روز و در هرمکانی تنها با تلفن های همراه، تبلت و لبتاپ دریافت کند. در نتیجه فروشگاه اینترنتی فرصت های بیشتری برای عرضه ی محصولات خود به دست می آورد.

۳٫دردسر های انبارداری

داشتن انبار کالا و محصولات می تواند برای صاحبان سرمایه و تجارت دلگرم کننده باشد، اما این اقدام عوارضی را به دنبال خود دارد، نگرانی آسیب و خرابی کالا و محصولات همیشه موجب نگرانی صاحبان سرمایه می باشد. هزینه ی نگهداری و انبارداری، موجودی کالا و اشتباهاتی که ممکن است توسط کارگران انبار رخ دهد می تواند مشکلاتی را برای تجارت سنتی و فیزیکی به بار آورد، تجارت الکترونیک و وب مارکتینگ می تواند از این مسائل هزینه زا به دور باشد.

۴٫محدودیت دسترسی مکانی

اغلب فروشگاه ها در یک مکان و در مدت زمان خاصی محصولات خود را ارائه می کنند. این به این معنی است که تنها افراد نزدیک به محل فروشگاه  قادر خواهند بود از فروشگاه خرید نمایند به همین دلیل مقدار رشد از حدی دیگر متوقف خواهد شد و پتانسیل بالایی را نمی توان برای این طور فروشگاه ها متصور شد. اما یک کمپانی قبل از اینکه امتیازات و گزینه های رقبا عملی شود نیاز به پیشرفت و رشد سریع دارد و نیاز به تعداد انبوه مشتری را انتظار دارد. در این بین تجارت الکترونیک این اجازه را به شما می دهد تا در هر زمانی در سراسر دنیا کالای خود را به مشتریان عرضه کنید.

۵٫ساعات کار طولانی کانترها و فروشندگان

این ناراحتی تنها مخصوص به مشتریانی که نزدیک به فروشگاه نیستند وجود ندارد، بلکه فروشندگان نیز از این سختی در امان نیستند. مزیت اصلی که فروشگاه های آنلاین دارا می باشند امکان تحرک پذیری و جابجایی برای مدیران و فروشندگان فروشگاه می باشد که  نیازی نیست در یک مکان متمرکز شوند. یک ویژگی قابل توجه برای دارندگان تجارت الکترونیک عدم نگرانی در مورد چیدمان دکور و نظافت فروشگاه و مسائلی از این قبیل می باشد.

دیدگاه ها بسته شده است