نباید های سئو برای سایت

افزونه بهینه سازی برای مرورگر گوگل کروم
2015-10-01
آشنایی با Google Webmaster Tools برای افزایش رتبه گوگل
2015-10-04

نباید های سئو برای سایت

نباید های سئو برای سایت

اگر اطلاعات زیادی از سئو ندارید پیشنهاد میکنم هیچگاه از ترفند لینک دهی استفاده ننمایید ، اغلب سایت هایی که پنالتی می شوند دلیلش استفاده نادرست و بیش از اندازه از لینک دهی است. پس از این شمشیر دو لبه به شدت مراقب باشید. اما درباره یکسری نبایدها برای شما می گوییم. نباید های سئو برای سایت

انجام کارهای زیر یاعث عدم افزایش رتبه سایت شما می شود :

۱- صفحه اینترو

صفحه اینترو صفحه ورودی سایت شماست، بسیاری از طراح های سایت اولین صفحه وب سایت را برای انتخاب زبان تنظیم می کنند که ایجاد این صفحه بسیار مضر برای موتور های جستجو می باشد.

۲- استفاده از کلمات کلیدی نامرتبط

سال های گذشته بسیاری از طراحان کلمات کلیدی غیر مربوط را برای سایت درج می کردند که اکنون این کار نیز فایده ای که ندارد هیچ به سایت شما ضربه هم می زنند.

۳- متن های همرنگ با صفحه

متن هایی که برای گول زدن گوگل و ایجاد محتوای بالا ایجاد می شوند.در واقع گوگل قابلیت تشخیص رنگ زمینه با متون شما را دارد.

۴-صفحات و عناوین مشابه

۵- لینک به سایت هایی که رنک پایین دارند

۶- لینک با عناوین غیر مرتبط مانند ادامه

۷- استفاده از صفحات با فرمت فلش

حال به بررسی نباید هایی در لینک دهی می پردازیم :

توجه داشته باشید که گرفتن لینک از وب سایت ها روش های مختلفی را دارا است، به شرح زیر :

۱- گرفتن لینک از قسمت نظرات در سایت ها : به تصویر زیر نگاه کنید ، برخی از سایت ها در قسمت نظراتشان امکان گرفتن لینک را دارند ، مطمئنا دیده اید که وقتی می خواهید در سایتی نظر بگذارید امکان نوشتن ادرس سایت هم امکان پذیر است ، و پس از تایید نظر اسم شما به لینکی که قرار داده اید لینک می شود.

۲- روش دوم برای گرفتن لینک ارسال پست در انجمن ها و تالار های گفتگو است، شما با ارسال پست می توانید در داخل مطالب لینک بگیرید.

۳- تبادل لینک با سایت ها

دیدگاه ها بسته شده است