نقشه آدرس سایت

زبان برنامه نویسی
2015-07-19
گوگل ترنسلیت در طراحی سایت
2015-07-21

نقشه آدرس سایت

 نقشه آدرس سایت

حتما برایتان پیش آمده است که در گوگل در حال جستجو بوده اید و در گوشه آن چیزی را مشاهده کرده اید که نشان از نقشه آدرس سایت در بحث طراحی سایت دارد.

در واقع با داشتن این نقشه، نشانی و شماره های تماس و رتبه بندی سایت ها و همچنین مکان قرارگیری شرکت سایت نشان داده می شود. از موارد مورد بحث درباره نقشه آدرس سایت این است که این نقشه به همراه مشخصات پیرامونش می تواند طراحی سایت شما را برجسته و مطرح کند؛ به عبارتی دسترسی کاربر را بر طراحی سایت شما سریعتر می کند و از طرف دیگر درج این نقشه منجر به افزایش عملکرد بهینه سازی سایت و یا همان سئو سایت شما می گردد. اگر شما هم خواهان آن هستید که مشخصات و نقشه سایت شما در جستجوی نتایج گوگل به نمایش در آید می توانید در ادامه آن را دنبال کنید.

نقشه آدرس سایت

نقشه آدرس سایت

اطلاع از کسب و کارتان در گوگل و نشان دادن نقشه سایت تان در گوگل :

Google My Business :

 کسب و کار من در گوگل یا (Google My Business) عنوان سایتی است که گردانندگان گوگل در موتور جستجوی شان تعبیه کرده اند تا بتوانند کسب و کار و محل شرکت و سایر مشخصات آنها را در گوگل بارز و پر جلوه کنند و به عبارتی سایت تان دیده شود.

حتی این نسخه منحصر به فرد را نه تنها در کامپیوتر می توان دید بلکه روی کنسول های دیگر شامل موبایل، تبلت و لپ تاپ نیز می توان قابل اجرا دانست. که منجر به بالا رفتن رده بندی سایت شما و رونق کسب و کارتان و همچنین بهینه سازی سایت تاثیرگذار شما می گردد.

پس اولین کاری که باید بکنید این است که به سایت زیر بروید و موقعیت مکانی و سایر مشخصات شرکت طراحی سایت خودتان را به همراه نقشه شرکت تکمیل کنید با کامل کردن موارد ذکر شده به راحتی آنها در جستجوی نتایج گوگل به نمایش در خواهند آمد.

نقشه آدرس سایت

نقشه آدرس سایت

https://support.google.com/business

نقشه گوگل در نشان دادن نقشه طراحی سایت شما :

یکی دیگر از سایت هایی که این کار را برای شما انجام می دهد سایت گوگل مپ است که شما می توانید همانند مورد بالایی مشخصات طراحی سایت کسب و کارتان یا همان My Google Bussiness را در آن درج کنید و به راحتی از آن استفاده بهینه را داشته باشید.

همه این کارهایی که به شما معرفی می کنیم جهت بالا بردن رتبه بندی کسب و کار و طراحی سایت شما و بهتر شدن سرویس دهی شما به کاربران و مشتری های تان است.

نقشه آدرس سایت

استفاده از نقشه آدرس سایت

https://www.google.com/maps

در ادامه سایت های مشابه را که به منظور طراحی سایت ها در عرصه کسب و کار تهیه شده است را برای تان لیست کرده ایم تا بتوانید در هر کدام از این سایت ها مشخصات موردنظر کسب و کارتان را تکمیل کنید و از آنها بهره برداری نمایید. به عبارتی برای بهینه سازی سایتتان کارها را به نحو احسنت انجام داده باشید.

https://www.google.com/business/
https://www.google.com/+/brands/
https://www.google.com/local/manage/
http://www.google.com/about/company/
http://www.google.com/services/

دیدگاه ها بسته شده است