نمایشگاه الکامپ ۹۴ با حضور درنیکا

بایدو جلوتر از گوگل زد!
2015-12-14
شرکت های شرکت کننده در نمایشگاه الکامپ ۹۴
2015-12-14

نمایشگاه الکامپ ۹۴ با حضور درنیکا

نمایشگاه الکامپ هم در امسال، سال ۹۴، با برگزاری غرفه ها و معرفی شرکت ها شما را دعوت به بازدید از این نمایشگاه می کند. جا دارد بگوییم که شرکت طراحی سایت درنیکا هم همانند سال های گذشته در سالن ۶ غرفه ۹۰۴ در انتظار شما عزیزان می باشد؛ همراه با خبرهای جدید و میزبانی گرم و صمیمی از شما بازدیدکنندگان عزیز.

نمایشگاه الکامپ

نمایشگاه الکامپ ۹۴، امسال از تاریخ ۲۳ / ۹ / ۹۴ تا تاریخ ۲۶ / ۹ / ۹۴ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران به انتظار حضور پر شور شما می باشد، و این نمایشگاه بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیکی می باشد. نامی هم که همه آن را می شناسیم و با آن مشهور است، این نمایشگاه الکامپ را به تلفظ های غلطی همچون ال کام، علکام یا علکامپ ادا کنند. هم چنین بسیار سوال می شود که ساعت بازدید از نمایشگاه الکامپ چه موقع می باشد؟ در بین ساعات ۹ صبح تا ۱۷ می توانید مراجعه کنید و از غرفه ها بازدید نمایید.

با شرکت در این نمایشگاه بین المللی نه تنها درباره تجارت روز جهان آشنا می شوید که از جمله روی بورس ترین آن ها تجارت الکترونیک می باشد، اطلاعات کاملی در این زمینه می توانید کسب کنید و معلوماتتان را در زمینه های بازاریابی و روش ها و متدهای آن ها افزایش دهید. اگر در زمینه های کامپیوتر و الکترونیک سر رشته ای دارید و یا اصلا تخصصتان این است و فعالیت گسترده ای دارید، می توانید در نمایشگاه با سایر مشاغل این شاخه ها و همکارانی که مشغول به فعالیت در این زمینه هستند، آشنا شوید و مراتب همکاری خود را با آن ها فراهم کنید. 

در این نمایشگاه فناوری های جدید کامپیوتری و نرم افزاری نیز ارائه خواهد شد. با توجه به این که استفاده از اینترنت و کامپیوتر امروزه گزینه هایی پر استفاده شدند، می توانید آن ها را هم در غرفه هایی که در حوزه فناوری اطلاعات و کامپیوتر هستند، ببینید؛ یکی از پر بازدید کننده ترین نمایشگاه که کم طرفدار هم نیست. غرفه هایی هم مشاهده می کنید که پر شده اند از ابزارهای الکترونیک جدید که با تلفیق از علم روز و اتصال آن ها به اینترنت و غیره می باشد که بازدیدکننده ها را به سمت خود جذب کرده و می کشانند. حتی آشنایی در زمینه الکترونیک هم امکان پذیر می باشد، پس از دست ندهید و تنها یک روزتان را برای بازدید از آن ها اختصاص دهید.

گفته هایی که از نمایشگاه کامپیوتر گفته اند این طور بوده که نسبت به سال های گذشته خیلی پر بازدید بوده است و شاید هم امسال در نمایشگاه الکامپ ۹۴ خط رکورد را بشکند. البته بیشترین مبحثی که در این باره مطرح است، تجارت الکترونیک است که روز به روز هم گسترده تر شده است.

درباره محل برگزاری نمایشگاه الکامپ ۹۴ هم به آدرس زیر بروید :

تهران – بزرگراه چمران – محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران

دیدگاه ها بسته شده است