چطور در طراحی سایت هزینه کمتری کنیم؟

مهمترین ابزار گوگل آنالیتیکس چیست؟
2016-01-05
آموزش wordpress در طراحی سایت : جلسه اول
2016-01-07

چطور در طراحی سایت هزینه کمتری کنیم؟

هر طراح سایتی که پروژه ای را به دست می گیرد و آماده طراحی سایت می شود باید قبل از شروع هزینه های سایت را برآورد کند و طبق آن کار خود را پیش ببرد. اما برای همین هم که این طراحی سایت و هزینه هایش هم کاهش پیدا کند، برایتان راه حل هایی داریم که مطمئنیم کارساز هم هستند.

۱) اول از همه باید پیش بینی کنیم که این هزینه ها چقدر می شود؟

معمولا توسعه دهندگان سایت بهتر می توانند در این زمینه هزینه ها را پیش بینی کنند. پس قبل از اینکه پروژه را راه اندازی کنید، درباره هزینه های احتمالی آن پیش بینی کنید. در واقع با مشاوره ای که با افراد تیمتان در این باره دارید، می توانید هدف و اینکه تصمیم نهایی که می خواهید درباره محصول نهایی بگیرید را شناسایی کنید. در واقع با شناسایی این افراد و تعیین هزینه طراحی سایت و همچنین تصویب نهایی اجرای پروژه توسط کل تیم هزینه های طراحی سایت برای شما خیلی کاهش می یابد.

۲) برای اهدافتان و پیشبردش برنامه ریزی کنید

برای ارتباط با توسعه دهنده سایت باید فردی را در نظر داشته باشید، همچنین در طول فرآیندی که برای طراحی پروژه در نظر گرفته اید، با تعداد جلساتی که در نظر می گیرید، می توانید در این باره برنامه ریزی کنید و حتی در مورد پروژه های ساده و با بودجه محدود تصمیم خود را درباره طراحی سایت بگیرید.

طراحی سایت با هزینه کمتر

۳) مشخص کردن اهدافتان از طراحی سایت و ایده های خود 

درباره سایتی که می خواهید طراحی کنید، باید ایده و هدفتان را مشخص کنید تا مرحله به مرحله که پیش می روید، هزینه های طراحی سایت تان را کاهش دهید.

۴) محتوای سایت را با مطالب مرتبط تکمیل کنید

مطالبی که در سایت قرار است نمایش داده شود، حواستان باشد که کم یا ناقص نباشد و در واقع باید به جای طراحی سایتی بزرگ با محتوای ناقص بهتر است از یک وب سایت بروشور و تعریف شده شروع کنید. هر چقدر محتوا موثر باشد، سایت شما پر معناتر خواهد بود و این گونه است که هزینه  سایت شما کمتر می شود.

۵) محتویات سایت تان را سازماندهی کنید

سایتی که طراحی می کنید باید بر اساس توابعی خاص باشد و نیز براساس کلمات کلیدی سازماندهی شده هم باشد. پس هر کاری که درباره سایت انجام می دهید، از جمله قسمت درباره ما را حواستان باشد که دقیق وارد کرده باشید، اینکه آدرس و شماره های تماس خود را به درستی وارد کرده باشید و محتویات به درستی سازماندهی شده باشد. با ساماندهی درستی که در سایت انجام می دهید هزینه ها را به مرور دارید کاهش می دهید.

۶) نوع ارتباط با کاربرتان را تعیین کنید

برای ارتباط خودتان با کاربر باید محدوده ای را تعیین کنید و درک روشنی از این قضیه باید پیدا کنید. در طراحی دینامیک چند صفحه ای با طراحی استاتیک چند صفحه ای یا مثلا طراحی فروشگاهی هزینه هایش بسیار متفاوت می باشد. پس هر چه طراحی وب سایت ما برنامه نویسی پیشرفته تری احتیاج داشته باشد، اینجاست که هزینه ها افزایش می یابد، حواستان باشد که می توانید بهترین راه برای طراحی خود را انتخاب کنید.

دیدگاه ها بسته شده است