چند نکته برای طراحی وب سایت

اندازه فونت و طول خط ها
2015-08-03
نرم افزار CoffeeCup Web Form Builder
2015-08-05

چند نکته برای طراحی وب سایت

چند نکته برای طراحی وب سایت

با توجه به توضیحاتی که می دهیم ابتدا باید بدانید که برای طراحی وب سایت و نیز داشتن سایتی خوب و مفید نیاز است تا چند نکته را در آن رعایت کنید. امروزه طراحان وب بسیاری را در این زمینه مشاهده می کنید که این چند نکته برای طراحی وب سایت را در کارشان حتما در اولویت قرار می دهند تا بتوانند سایتی بهتر و کارآمدتر ارائه دهند.

۱- HTML و CSS را یاد بگیرید
یکی از چند نکته برای طراحی وب سایت مربوط به یادگیری اچ تی ام ال و سی اس اس می باشد. با پیشرفت سیستم های مدیریت محتوا مانند ورپرس، جوملا و دروپال کار طراحی و راه اندازی سایت بیش از پیش ساده تر شده است. حتی به این ترتیب قابلیت های سایت ها رو به افزایش گذاشته است. حال شاید احتیاج به دانستن طرز کار HTML و CSS نداشته باشید، ولی اگر به این سلاح ها مجهز باشید یک قدم از دیگران جلوتر هستید، چرا که امکانات سایت را می توانید با نیازهای کاربران سایت سفارشی کنید.

یکی از چند نکته برای طراحی وب سایت مربوط به یادگیری اچ تی ام ال و سی اس اس می باشد.

چند نکته برای طراحی وب سایت

۲- بروی طراحی وب تمرکز کنید، نه گرافیک وب
بسیاری از طراحان وب در مقوله طراحی گرافیک هم خبره هستند، مقوله ای که جز یکی از چند نکته برای طراحی وب سایت می باشد. ولی خیلی از طراحان گرافیکی از طراحی سایت چیزی نمی دانند و بالعکس. این دو زمینه طراحی وب و طراح گرافیست، کاملاً از هم مستقل هستند، طوری که نباید این دو را با هم اشتباه گرفت. کسانی هستند که در کار طراحی های چاپی کارهای بسیار خوبی از خود ارائه می دهند، ولی طرح های همین افراد برای وب چندان مناسب نیست. برای موفقیت باید یک طراح وب متخصص شد.

چند نکته برای طراحی وب سایت

گرافیک وب

۳- به طور مداوم یاد بگیرید
طراحی وب یک صحنه کاملاً متغیر است. به طوری که اطلاعاتی که شما در ابتدای راه طراحی سایت یاد می گیرید، شاید در یک مدت کوتاهی پس از آن دیگر قابل استفاده نباشد و باید اطلاعات خود را بروز کنید. استاندارد های آن مدام تغییر می کند و این شما هستید که باید خود را مطابق آنها تغییر دهید. پس در زمینه کاری خود پیوسته در حال یادگیری و مطالعه باشید.

چند نکته برای طراحی وب سایت

یادگیری مداوم

۴- اول برنامه ریزی، بعد طراحی
چه شما به عنوان یک طراح وب می دانید که در انتهای کار باید به چه چیزی برسید و چه ایده ای از مشتری خود گرفته اید، باید برای کار طراحی سایت خود برنامه داشته باشید. مطالعه در مورد نوع و کار مشتری مورد نظر باید جزئی از برنامه ای باشد که می خواهید به نتیجه خوبی نائل شوید. زمان خوبی است که گرایش صنعت را مد نظر قرار دهید و ببینید که رقبا از چه خط مشی استفاده می کنند. طرح سایت را بروی کاغذ پیاده کنید و سپس شروع به طراحی آن کنید. طراحی بروی کاغذ این فرصت را به شما می دهد که در منابع و زمان صرفه جویی کنید.

۵- تجارب را به یاد داشته باشید
داشتن مدرک و گواهی نامه در این کار مهم است، ولی اگر تجربه لازم را برای کار در این حرفه را نداشته باشید، این بدین معنی نیست که هنگام ورود به این حرفه حتماً موفق می شوید. هر پروژه ای که انجام می دهید به تجربه قبلی تان افزونه می شود که باعث بهبود رتبه شما می گردد. دانشجویان در نظر دارند کار خود را قبل از فراغت از تحصیل شروع کنند، بنابراین این برای کسب تجربه و رسیدن به یک سطح خوب از معلومات عملی بسیار عالی است.

دیدگاه ها بسته شده است