چگونه تبلیغات در گوگل بهتر جستجو می شوند؟

آموزش php : معرفی متغیرها
2015-11-09
طراحی سایت طبق استانداردهای گوگل
2015-11-11

چگونه تبلیغات در گوگل بهتر جستجو می شوند؟

دقت در نحوه درج آگهی و یا تبلیغات در گوگل و انتخاب عنوان مناسب تاثیر بسزایی در جستجوی آگهی و تبلیغات شما در موتورهای جستجوی گوگل خواهد داشت، در این مقاله سعی می شود به برخی از نکات مهم که شما باید در هنگام دادن تبلیغات رعایت نمایید، پرداخته شود.

۱) در صورتیکه وب سایت و یا وبلاگ دارید، لینک مستقیمی از سایت خود به آدرس تبلیغات خود در ایستگاه بدهید.

با کلیک کردن روی این لینک، کاربر مستقیما از سایت شما وارد آگه تبلیغات شما در ایستگاه می شود. این موضوع برای گوگل اهمیت بسیار زیادی دارد. هر مقدار که لینک از سایت های مختلف به آگهی شما در ایستگاه بالاتر رود، گوگل به آگهی تبلیغات شما امتیاز بالاتری می دهد و قابلیت جستجوی آن را بهتر می کند. در سایت و یا وبلاگ خود، لینک آگهی را در صفحه ای قرار دهید که با متن آگهی تبلیغات شما مرتبط باشد. ( این صفحه لزوما صفحه اول نیست ) گوگل هوشمند است و صفحه سایت و یا وبلاگ شما را می خواند و در صورتی که به آگهی مرتبط به آن لینک داده باشید، با توجه به این ارتباط رتبه سایت و آگهی شما را بهتر می کند. در صورتی که از آگهی تبلیغات لینک دار استفاده می کنید، از آگهی خود به همان صفحه مرتبط سایت خود، که کالا و خدمات خود را کاملتر معرفی کرده اید، لینک بدهید، این لینک دوطرفه به مراتب رتبه آگهی تبلیغات و سایت شما را افزایش می دهد.

چگونه تبلیغات در گوگل بهتر جستجو می شوند؟
۲) عنوان آگهی را از کلماتی انتخاب کنید که انتظار دارید کاربران و جستجوگران آن را جستجو نمایند.

به عنوان مثال در صورتی که شرکت شما تولید کننده صابون است، به جای درج نام شرکت در عنوان آگهی خود، عبارت “تولید کننده صابون و مواد شوینده” را در عنوان وارد کنید. گوگل امکانی تعبیه کرده است که می تواند میزان جستجو کلمات را به شما بگوید، برای انتخاب یک عنوان خوب ابتدا عنوان انتخابی خود را در ابزار کلمات کلیدی گوگل ( https://adwords.google.com/select/KeywordToolExternal ) بررسی نمایید.

۳) پارگراف اول آگهی تبلیغات شما بسیار مهم است و پیشنهاد می کنیم آن را کاملا مرتبط با موضوع انتخاب کرده و از جملات کوتاه و کلمات دقیق مرتبط با موضوع کاری خود در آن استفاده کنید.

۴) شما می توانید ۷ کلمه کلیدی برای آگهی خود انتخاب نمایید، لوکوپوک این کلمات را در آدرس صفحه آگهی شما قرار می دهد، این کلمات را به دقت انتخاب نمایید.

۵) سعی کنید متن آگهی شما خلاصه و کاملا مرتبط با عنوان و موضوع کاری شما باشد. درج کلمات کلیدی در متن آگهی مهم است ولی در صورتیکه تعداد آنها از ۱۰ تا ۱۵ کلمه فراتر رود و یا مرتبط با موضوع نباشد، آگهی شما برای گوگل spam به شمار می رود و آنرا ایندکس نمی کند.

۶) کلمات آگهی شما که مورد نظر برای جستجو می باشند، لازم است با فاصله “space” از هم جدا شوند و به کلمات دیگر و یا حروف اضافه و علامات نچسبند. به طور مثال در صورتی که کار شما تور است، کلمه تور را به صورت مجزا وارد کنید و از درج کلماتی مانند تورهای و یا تور، ( کلمه تور چسبیده به ویرگول) اجتناب کنید.

۷) هر قدر آگهی تبلیغات شما قدیمی تر باشد، با توجه به آنکه ممکن است قبلا در گوگل ایندکس شده باشد، بهتر جستجو می شود. بنابراین سعی کنید آگهی های قدیمی خود را حذف نکنید و در صورت نیاز به ویرایش آنها بپردازید.

۸) در صورتی که موضوع کاری شما قابل تقیسم به بخش های کوچک تر است، هر بخش را به صورت جداگانه و خلاصه در یک آگهی جدا و در زیر گروه مرتبط با آن درج کنید. درج آگهی در زیر گروه غیر مرتبط قابلیت جستجوی آن را در سایت ایستگاه و گوگل کم می کند.

دیدگاه ها بسته شده است