گزارش سایت های اسپم به گوگل

طراحی سایت با php بهتر است یا با asp.net ؟
2015-09-29
آموزش Structured Data Markup
2015-09-30

گزارش سایت های اسپم به گوگل

گزارش سایت های اسپم به گوگل

درباره موضوعی که داده شده است برای بسیاری سوال می شود که اسپم چیست و یا اینکه اسپم تنها به ایمیل هایی که ارسال می شوند ارتباط دارد یا حتی ممکن است شامل چنین چیزی شود که بگوییم سایت های اسپم وجود دارند و خود شامل اسپم هستند؟! برای همه ما بعد از آن سوال پیش می آید که طبق همه این گفته ها، سایت های اسپم چه هستند؟! همه این ها به چه معنی می باشند! برای درک بهتر این موضوع ابتدا به شرح آن می پردازیم.

اسپم چیست؟

در واقع به نامه‌های الکترونیک ناخواسته و اغواکننده که‌ معمولا به‌ صورت‌ «انبوه»، عمده و یا اصطلاحا فله‌ای برای‌ افراد یا مؤسسات‌ ارسال‌ می‌‌شود‌، اسپم گفته می‌ شود. بین اسپم و ویروس‌های کامپیوتری ارتباط مستقیمی وجود نداشته و حتی پیام‌های معتبر و از منابع موثق می‌توانند در زمره این نوع از نامه‌های الکترونیک قرار گیرند.ممکن است شنیده باشید که اولین اسپم در سال ۱۹۷۸ بود که توسط گری فورک ارسال شد. او به قصد تبلیغ شرکتش ۶۰۰ نامه به کاربران فرستاد.

گزارش سایت های اسپم به گوگل

از نظر فنی، ارسال اسپم تقریباً بدون هزینه می باشد و این مسئله باعث شده تا شرکت‌های بازاریابی، به سمت آن حرکت کنند. از آنجایی که ارسال اسپم مشکل فنی چندانی ندارد، بیشتر و بیشتر شاهد افرادی هستیم که به سراغ فرستادن اسپم می‌ روند و به همین دلیل کشورها در حال تصویب قوانینی برای مبارزه با این امر هستند. جالب است بدانید کسانی که اسپم می‌ فرستند را اصطلاحا اسپمر می‌نامند. بر اساس بررسی هایی که انجام شده است، توسط یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های فیلترینگ، نامه‌های الکترونیک ناخواسته یا اسپم بیش از ۵۰ درصد از ترافیک نامه‌های الکترونیک در اینترنت را شامل می‌شوند. شرکت AOL اعلام کرده است که به‌طور متوسط در هر روز به ازای هر آدرس نامه الکترونیک، ۲۸ نامه الکترونیک را مسدود می‌کند.

حال می خواهیم یکسری از سایت های اسپم را برای شما نام ببریم که به شرح زیر می باشند :

robot01.com
rank10.ir
goul.ir
just.parsmarket.biz
ads01.ir
niazparsi.ir
۲ads.ir
tahvilposti.com
behtarin.parsmarket.biz
parsmarket.biz
tag.mahblog.com
ste.parsgoya.com
parsgoya.com
parsgooya.ir
zizoo.ir
iraniansq.ir
neginblog.com
۴fa.ir
naslema.ir
kj.sargarmibehtar.ir
agahinameh.com
i-forum.ir

و بسیاری از سایت های اسپم دیگر می باشند که در اینجا تنها چند نمونه از آن ها را برای شما ذکر کردیم. بعد از شناختن سایت های اسپم، نوبت به آن می رسد که گزارشی از این اسپم ها و سایت های اسپم را به گوگل بدهیم. پس برای ارسال گزارش به گوگل باید ابتدا هدف مشخص شود که لینک ارسالی شما حاوی چه مشکلی است.

۱- سایت های اسپم اگر شامل بد افزار باشند از لینک زیر استفاده می کنیم :

http://www.google.com/safebrowsing/report_badware/

۲- اگر سایت های اسپم مواردی در حوزه بک لینک داشته باشند، از لینک مذبور استفاده می کنیم :

https://www.google.com/webmasters/tools/paidlinks?pli=1

برای بقیه رویت کلیه گزارش ها مانند سایت هایی که قوانین کپی رایت را رعایت نمی کنند از این لینک استفاده نمایید :

 https://www.google.com/webmasters/tools/spamreport?hl=en

لازم به ذکر است گوگل کلیه گزارش های ارسالی را می خواند.

دیدگاه ها بسته شده است