روز اختتامیه نمایشگاه الکامپ ۲۰۱۵

نمایشگاه الکامپ ۲۰۱۵ روز سوم
2015-12-16
طراحی سایت برای تازه کارها
2015-12-18

روز اختتامیه نمایشگاه الکامپ ۲۰۱۵

امروز که دیگر روز آخر و یا به عبارتی روز اختتامیه نمایشگاه الکامپ می باشد، خبرهای خوبی به گوش می رسد. در کنار حضور شرکت طراحی سایت درنیکا و حضور گرم و صمیمانه شما و استقبالتان، اتفاق های دیگری هم افتاد که در ادامه برایتان آورده ایم.

بسیاری از شرکت های اینترنتی و بخش های فن آوری و اطلاعات و ارتباطات بودند که همه با تمام سختی هایی که بود، به خوبی برگزار شدند و طرفداران بسیاری داشتند. هم چنین فرصتی بود برای شرکت های فعال در این زمینه که یکی از آن ها شرکت آسیاتک بود و جز اپراتورهای برتر ICT کشور در حوزه اینترنت و امنیت اطلاعات می باشد. گفتنی است که مسئولان درباره ایران الکامپ ۲۰۱۵ اعلام داشته اند که حدود ۵۰ شرکت و نماینده شرکت های خارجی در این دوره در نمایشگاه حضور داشتند. البته سالن خاصی برای هر کدام نبود بلکه هر کدام به نوعی در غرفه های مختلف عملکرد شرکتشان را به نمایش گذاشته بودند. مثلا در این بین که می گشتیم نمایندگان شرکت های چینی بودند که در غرفه ۳۸ بودند.

نمایشگاه الکامپ ـ اختتامیه

یکی از مثال های بارزی که می توانیم بزنیم رضا شرافت است که حدود ۳۰ سال می باشد در هلند زندگی می‌ کند و به همراه یک شرکت هلندی برای نخستین بار در نمایشگاه ایران الکامپ ۲۰۱۵ شرکت کرده است و در این نمایشگاه محصولات هوشمند‌سازی شهر، تل متری و تل کنترل که در بحث پایش شبکه‌ های آب و فاضلاب و آب و هوا و… کاربرد دارد، در معرض نمایش گذاشته‌ اند.

مثال دیگر علی بخشی است که نمایندگی چند شرکت مطرح اروپایی را در زمینه تجهیزات آنالیز شبکه، آنتن‌ های وایرلس و… را برعهده دارد. هم چنین اینکه الکامپ چه تفاوتی با دیگر نمایشگاه های فعال حاضر دارد این است که نمی توان این نمایشگاه را با جی تکس امارت مقایسه کرد، علتش هم وسایل گرمایشی بود که وجود نداشت و به شدت سرد بود اما طرف عصر سیستم گرمایشی راه افتاد. به قسمت انتهایی سالن ۱۸ می پردازیم که نزدیک پارکینگ نمایشگاه بین المللی بود و میزبان استارتاپ‌ ها. در واقع جوانانی که کارها و ایده‌ های نو خود را با لبخند رضایت به نمایش گذاشته‌ اند، حضور داشتند. برخلاف انتظار، شور و شوقی عجیب در اینجا حاکم است و همه در حال گفت‌ و‌ گو و معرفی ایده‌ های کسب و کار جدید خود هستند، هر چند که سالن آنها کمی دورتر از دیگر سالن‌ها قرار دارد و جای کوچکی را به آنها اختصاص داده‌اند اما اکثرا شرکت کنندگان از وضعیت موجود راضی هستند و معتقدند سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور بیشتر از وظیفه خود عمل کرده و آنها را در این جا شرکت داده است. آنها حضور در این اینجا را فرصت خوبی برای معرفی کارهای خود به جامعه‌ آی‌سی‌تی و سرمایه گذارها می‌دانند.

بعد از همه این ها نوبت به مراسم اختتامیه می رسد که بیست و یکمین گردهمایی الکامپ امروز دیگر به پایان می رسد و البته با حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهور که اضافه کنیم این پایان کار نیست و باید برای سال آینده نیز حاضر شد.

دیدگاه ها بسته شده است