آیا می دانستید قالب سایت هم در سئو تاثیر دارد؟!

نصب جوملا به چه صورت می باشد؟
2015-10-10
تصاویر پس زمینه و طراحی سایت؟!
2015-10-11

آیا می دانستید قالب سایت هم در سئو تاثیر دارد؟!

آیا می دانستید قالب سایت هم در سئو تاثیر دارد؟!

سوالی که برای همه ما پیش می آید، تاثیرگذاری قالب سایت در مبحث سئو می باشد. شاید بارها در مطالب گوناگون با این موضوع روبه رو شده باشید که به آن اشاره شده است. نیز مورد بحث است که طراحی سایت این روزها نقش مهم و موثری را در توسعه گسترش کسب و کار ایفا می کند . با توجه به توانایی هایی که این افراد در این حوزه دارند، باعث شده است که برای معرفی توانایی های خود اقدام به طراحی سایت نمایند.به طور مثال وب سایت های بسیاری به منظور فروش کالا و ارائه خدمات اینترنتی طراحی و ایجاد شده اند. اما همانطور که می دانید طراحی سایت برای هیچ شخص و شرکتی سودمند نخواهد بود، مگر آنکه بازدید کنندگان گوناگونی از این سایت دیدن نمایند. علم سئو به صاحبان وب سایت ها کمک می کند تا رتبه سایت خود را بهتر و بیشتر کرده و آدرس وب سایت آنان در نتایج موتورهای جستجو در صفحات اولیه که امکان باز دید بیشتری دارد قرار گیرد. حال به بررسی این موضوع می پردازیم و برای شما شرح می دهیم.

آیا می دانستید قالب سایت هم در سئو تاثیر دارد؟!

حال اگر می خواهید تاثیر قالب سایت در سئو را بدانید، به ادامه توجه کنید!

شاید شما هم مانند بسیاری از طراحان وب سایت قادر هستید هر قالب و ظاهری که تمایل دارید با استفاده از جداول برای وب سایت خود ایجاد نمایید. اگر به این شرح باشد، و در صورتی که از تاثیر قالب سایت در سئو با خبر بودید، فورا دست از این کار می کشیدید. دلیلش هم جدول هایی است که باعث ایجاد تعداد زیادی کد HTML می شوند و سایت شما را سنگین و سرعت لود شدن آن را کند می کند. اگر سرعت لود شدن وب سایت شما به بیش از ۸ ثانیه بکشد، اینجاست که بسیاری از کاربرانتان را از دست می دهید. از دید دیگر، کند بودن سایت موجب کاهش رتبه سایت شما در موتورهای جستجو خواهد شد، زیرا یکی از معیارهای رتبه دهی موتورهای جستجو، سرعت لود شدن سایت است.

دومین نکته ای که مرتبط با تاثیر قالب سایت در سئو می باشد، توجه به سادگی سایت است. گاهی به علت پیچیدگی کدها، موتورهای جستجو نمی توانند به خوبی محتوای سایت شما را تشخیص دهند، بنابر این هرچه سایت ساده تر باشد و از کدهایی با پیچیدگی کمتر در آن استفاده شود، درک این دسته از سایت ها برای موتورهای جستجو آسان تر خواهد بود. بنابراین رتبه بهتری به سایت شما اختصاص داده خواهد شد. دلیل دیگری که قالب سایت در سئو سایت موثر است، به این شرح است که ممکن است در کدهای شما خطاهای کوچکی وجود داشته باشد که موتورهای جستجو قادر به درک آن ها نباشند و همین دلیل موجب می شود که وب سایت شما را ایندکس نکنند. با توجه به کلیه نکات ذکر شده می توان نتیجه گرفت که تاثیر قالب سایت در سئو مستقیما مربوط به سادگی و سبکی سایت می شود. پس تا حد امکان باید سعی کرد تا از کدهای پیچیده و جداول دوری نمایید.

دیدگاه ها بسته شده است