انواع مدل کسب و کار الکترونیکی در طراحی سایت (بخش ششم)

انواع مدل کسب و کار الکترونیکی در طراحی سایت (بخش پنجم)
2015-01-25
تبلیغات به ازای هر کلیک در طراحی سایت (بخش اول)
2015-01-26

انواع مدل کسب و کار الکترونیکی در طراحی سایت (بخش ششم)

همانطور که می بینید در ادامه بحثی که درباره نحوه ایجاد کسب و کار الکترونیکی در طراحی سایت داشتیم، این بار به تکمیل آن می پردازیم. با توجه به بیانیه ماموریت توسعه، یکی از گونه ها در شناسایی نیازهای مشتری ارجحیت دارد در نتیجه منبع ارزش مشتری حفظ می باشد.

برای طراحی سایت معمولا داده های اولیه مشتری جمع آوری ،تفسیر و به سلسله مراتبی سازماندهی میشود. هر چند روش ها به طور کامل در زمان مهمی نفوذ میکننداما هزینه آنها سنگین است.

کسب و کار الکترونیکی

مدل کسب و کار موجود در بازار کنونی بر اساس نیازهای اصلی مشتریان توسعه می یابد در نتیجه می تواند سیگنال های خوب  از ارزش مشتری به مراتب با هزینه  کمتر  ارائه دهد. مقیاس سهم بازار می تواند در انتخاب مدل کسب و کار مورد استفاده قرار گیرد، همچنین می تواند امکان مقایسه ارزش مشتری تضمین شده را ایجاد نماید.

در هر صورت بعضی مقیاس ها شفاف نیستند و در داوری های تخصصی ما را به یک سری اندازه ها وابسته می کنند، یک گزینه انتخاب شرکت ها این است که مجموعه ایی از گونه های ممکن که تفکیک تاثیرگذار را پیشنهاد می دهند گسترش دهند به عبارت دیگر ابتدا ارزش مشتری در فرایندهای کسب و کار موجود در فرایند طراحی سایت به واحدهای کوچکتر شکسته می شود، سپس ارزش جدید سلسله مراتبی سازمان دهی می شود.  با این روش بررسی ارزش مشتری دشوار است اما ایجاد فرایند کسب و کار جدید از طریق شکستن فرایندها به زیر فرایندهای اصلی و سازماندهی آنها به فرایندهای کسب و کار جدید امکان پذیر است.

بنابراین فرایندهایی که غیرعملی هستند یا قابل تشخیص با مدل های کسب و کار موجود نیستند باید با استفاده از ترکیبهای ترتیبی مدل سازی فرایندهای کسب و کار DSMو جدول ترکیب مفهومی حذف شوند.مشخص بودن تعداد گونه های ممکن برای شناسایی بیشترین درخواست های آتی مشتریان و بررسی مشتری نمونه برای درجه بندی گونه هایی که راه های موثری برای کاهش تعداد انتخاب ها تهیه میکنند مهم است.

تست آماری درجه بندی برای معین کردن تفاوت مهم میان مرتبه ها استفاده می شود. در هر صورت رتبه بندی نشانه ایی برای الویت ارتباط مشتری میان گونه های ممکن است. و برای رقابت واقعی بازار آن ها نیست.تحلیل مشترک برای تنظیم کردن این ضعف هاست.تخمین صلاحیت بازار برای گونه های مختلف را ممکن میسازد و روی هم رفته فرایندها را به سمت مجموعه ایی از رقابتهای بالقوه هدایت میکند اساس پیشنهاد مشتری درخواستی است که برای مشتری ارزشمند است.

دیدگاه ها بسته شده است