تبلیغات به ازای هر کلیک در طراحی سایت (بخش اول)

انواع مدل کسب و کار الکترونیکی در طراحی سایت (بخش ششم)
2015-01-25
تبلیغات به ازای هر کلیک در طراحی سایت (بخش دوم)
2015-01-26

تبلیغات به ازای هر کلیک در طراحی سایت (بخش اول)

پرداخت هر کلیک (PPC) تبلیغاتی، یک سیستم تبلیغاتی در طراحی سایت است که در آن تبلیغ فقط به ازای هر کلیک بر روی آگهی خود هزینه آن را می پردازد . از این رو، پرداخت به ازای هر کلیک (PPC) نام دارد.
در حالی که این اصطلاح اغلب استفاده می شود برای اشاره به سیستم های تبلیغاتی ارائه شده توسط موتورهای جستجو، مانند گوگل، بینگ و یاهو، آگهی های PPC نیز در محتوای سایت و شبکه های اجتماعی اجرا می شود. تبلیغ های PPC همچنان در حال تکامل است، و فرمت های محدوده در دسترس از آگهی های متنی ساده از طریق آگهی های فلش و حتی آگهی های ویدئویی است.  تبلیغ PPC انقلابی در صنعت تبلیغات آنلاین ایجاد کرد، و امروز، تبلیغ  PPC  ۹۹٪ از درآمد گوگل را شامل می شود.

طبق گزارشات  گوگل  درآمد ۸٫۴۴ میلیارد دلاری برای سه ماهه منتهی به ۳۱ دسامبر ۲۰۱۰، یک افزایش ۲۶٪ در مقایسه با سه ماهه چهارم سال ۲۰۰۹ می باشد. PPC کسب و کار بزرگی ست! در این فصل، ما را به تبلیغات PPC در موتورهای جستجو و شبکه های اجتماعی متمرکز می کنند. آگهی های PPC روی موتورهای جستجو بسیار آسان هستند به نقطه – آنها نتایج لیست شده به عنوان “لینک های حمایت” هستند.  آنها می توانند در بالای صفحه نتایج، معمولا در یک جعبه، و همچنین در سمت راست صفحه نتایج ظاهر  شوند.  در شبکه های اجتماعی از جمله  فیس بوک نیز به آسانی قابل تشخیص هستند.

طراحی سایت و تبلیغات آنلاین

در طراحی سایت آنها به طور کلی در سمت راست صفحه لیست شده اند. تبلیغات PPC در فیس بوک بر اساس علاقه و جمعیت شناسی است این به معنای آن است که بر اساس منافع است که یک کاربر بر روی پروفایل خود وارد می کند، و یادر صفحاتی که حاوی محتوایی است که مربوط به منافع فهرست شده اند. تبلیغ ها هدف قرار می دهند آن دسته از منافع که آنها می خواهند آگهی های خود را در  نظر بگیرند. برای تبلیغات، زیبایی تبلیغات PPC در موتورهای جستجو است که آگهی های شان زمانی نمایش داده می شود که مشتریان بالقوه در حال ابراز قصد جستجو برای یک محصول یا خدمت هستند.

این اجازه می دهد تا تبلیغشان را به مشتریان بالقوه ای ارائه کنند که در حال حاضر در چرخه خریداند. هر موتور جستجوی بزرگ با استفاده از فرمول خاص خود  تعیین می کند که چه نتایجی برای هر اصطلاح نمایش داده شود. تمامی این موارد در دسترس کاربران وب به صورت رایگان قرار دارد! با حدود ۸۰٪ از کاربران وب با از موتورهای جستجو به عنوان نقطه شروع استفاده می کنند، که بسیاری از ترافیکها از طریق موتورهای جستجو روزانه (Jansen در و Molino، ۲۰۰۶) می باشد. . بنابراین، موتورهای جستجو نیاز به یک راه تولید درآمد از تمام ترافیک دارند. در سال ۱۹۹۶، شاخص موتور جستجو متنی باز به وب سایت ها این اجازه را دادند که با رتبه بندی مورد نظر در انتخاب صفحات نتایج ، با مخلوطی از پاسخ  صاحبان کسب و کار و سایر موتور های جستجو پرداخت کنند. با این حال، این بود که پرداخت هزینه برای قرار دادن نیست که متفاوت از شمول پرداخت می باشد، جایی  که تبلیات  در نتایج جستجو ظاهر شود یا نه کاربر کلیک کند از طریق به وب سایت خود را پرداخت می شود.

دیدگاه ها بسته شده است