انواع مدل کسب و کار الکترونیکی در طراحی سایت (بخش چهارم)

ایجاد و ارزیابی انواع مدل کسب و کار الکترونیکی در طراحی سایت (بخش سوم)
2015-01-25
انواع مدل کسب و کار الکترونیکی در طراحی سایت (بخش پنجم)
2015-01-25

انواع مدل کسب و کار الکترونیکی در طراحی سایت (بخش چهارم)

در بحث معرفی انواع مدل کسب و کار الکترونیکی، بعد از شناسایی تمام ترکیب های ممکن و انتخاب بهترین راه حل اعضای تیم NDP هزاران قطعه مفهومی برای هر مسئله ایجاد می کنند.

آسانترین راه برای بدست اوردن تمام ترکیبات ممکن رسیدگی کردن است اما نتیجه این بررسی تعداد زیادی از ترکیبهاست. یکی از راهنمایی های مفید برای کاهش تعداد آن، شناسایی و از بین بردن قطعات راه حل است در جایی که ترکیب ها اجرا نشدنی است. روش شناخته شده دیگر مورفولوژی است که از شبیه سازی تحلیلی در شناسایی ترکیب ها برای ایجاد مفهوم جدید استفاده میشود.

در جدول مفهوم ترکیب ها مسائل به زیر مسئله شکسته میشوند و راه حل ها بوسیله ترکیب سیستماتیک زیر مسئله ها تولید میشوند. این روش بطور گسترده در ترتیب های مختلف مانند زبان شناسی،ستاره شناسی،تکنولوژی پیش بینی استفاده میشود اما غرض ورزی با اصل سودمندی این روش های ترکیبی باعث شده که هنوز هم در مطالعات کسب و کار اینترنتی ناشناخته باقی بمانند.

انواع مدل های کسب و کار اینترنتی در طراحی سایت از فرایند کسب و کار شبیه یک محصول با ویژگی های متعدد از چندین زیر فرایند تشکیل شده اند. هر زیر فرایند تاثیر ارزش مشتری وتحلیل مشتری در اکثر تکنیک های ارزیابی مناسب برای یافتن ترکیب بهینه از زیر فرایندها با بیشینه ساختن ارزش مشتری در موقعیتی که دو یا چند ویژگی قابل انتخاب باشندرا تغییر می دهد.

کسب و کار و بازاریابی آنلاین

در NDP اولین گام شناسایی ویژگی های کلیدی و قرار دادن ویژگی های مشابه در یک سطح است.با ترکیب ویژگی های هم سطح پروفایل محصولات ممکن تولید میشود. سپس محققان از مشتریان در مورد نظر پیشنهادیشان در رابطه با اینکه کدام مشخصات بیشترین سود کلی را دارد سوال می پرسند.

در نهایت برای نمایش صریح این موضوع ویژگی های محصول جدید باید بر اساس ترجیحات مشتری مشخص شود ارزش بخشی از ویژگی ها را بر اساس مدل کمی انتخاب ، تخمین می زنند. تحلیل متقارن بوسیله روانشناسی وابسته به ریاضیات بنیان نهاده شده و به سرعت در آرایش های مختلف از تحقیقات انجمن ها انتشار یافت.در حال حاضر بطور گسترده در کسب و کار اینترنتی برای طراحی سایت در مناطق مختلف مورد پذیرش واقع شده است و در سرتا سر دنیا بطور خاص بازاریابی اینترنتی خوبی را ایجاد کرده است.

تمرکز اکثر مطالعات بر روی تخمین ویژگی های مهم محصولات و قیمت آنهاست. مسیر اصلی شرکت ها به شبیه سازی انتخاب های مشتریان و پیش بینی واکنش بازار به تغییرات برای محصولات شرکت ها یا برای رقابت تغییر یافته است. اخیرا تحلیل متقارن به عنوان یک روش تحقیق مورد استفاده قرار گرفته و به طور گسترده در زمینه تجربی مدل ساختمان،براورد پارامتر، ارزیابی مقایسه اطمینان قابلیت های مختلف بکار برده می شود.

دیدگاه ها بسته شده است