برای تبلیغات در اینستاگرام چه کنیم؟

گذاشتن برچسب در طراحی سایت
2015-11-26
آموزش php : جلسه پنجم، فرمان سوئیچ
2015-11-29

برای تبلیغات در اینستاگرام چه کنیم؟

در بحث طراحی سایت و در پی آن بهینه سازی سایت، باید یکسری اقدامات را انجام دهیم تا سایتمان را در بین صفحات گوگل به اولین پیج یا صفحه کشانده و به عبارتی دیده شویم و مطرح شویم. خب برای این کار روش های مختلفی وجود دارد، یکی از آن ها به غیر از سئو سایت و نکات مربوط به آن، تبلیغات آنلاین می باشد که می تواند در شبکه های اجتماعی باشد، از جمله فیس بوک، گوگل پلاس، تلگرام و یا حتی Instagram که بسیار موثر می باشد. چند تا از ترفندهایی که شاید در تبلیغات در اینستاگرام به دردتان بخورد را معرفی می کنیم. پس با همراه شوید.

آیا شما روش هایی مانند خرید فالوور Instagram و خرید پیج پرطرفدار را پیشنهاد می کنید؟

این یکی از سوال های رایجی است که در تبلیغات اینترنتی مطرح است و مداوما پرسیده می شود. خب باید بگوییم که در حالت کلی چنین روش هایی برای شما نه تنها بازدهی اثرگذاری به جا نخواهند گذاشت، سودی هم ندارد؛ علتش هم این است که فالوورهایی که خریداری می کنید و یا پیج پرطرفداری که می خرید دارای افرادی است که به هیچ عنوان محصول شما را نمی شناسند و معمولا به آن علاقه ای ندارند. به خاطر همین حرف ما این است که در دراز مدت اکثریت آنها یا از صفحه خارج خواهند شد و یا در بهترین حالت بی تفاوت خواهند بود. پس به این نتیجه می رسیم که خرید پیج پرطرفدار و خرید فالوور از روش های غیر معمول به هیچ وجه توصیه نمی شود.

بازاریابی اینترنتی ـ اینستاگرام

به نظرتان اولین مرحله برای سفارش تبلیغات در اینستاگرام چیست؟

اگر به دنبال این هستید که در Instagram تبلیغات کنید، پس به پیشنهاد ما گوش کنید. قبل از انجام هر کاری باید ابتدا با کارشناسان و کاربلدهای این زمینه مشورت کنید، که در این زمینه می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید. پس برای گرفتن نتیجه بهتر به ما اعتماد کنید و روش های بازاریابی اینترنتی موثر را از ما دریافت کنید.

شاید به نظر ساده بیاد، اما لازم است یکسری نکات ریزی هم در نظر بگیرید (این نکته جز پایه ای ترین ها در بازاریابی از طریق Instagram می باشد) :

  1. در مرحله اول، یک صفحه تجاری در Instagram بسازید.
  2. بعد از آن صفحه خود را کاملا برای کسب و خود بهینه سازی کنید.
  3. در این مرحله به دنبال روش هایی برای برقراری ارتباط با شبکه های دیگر باشید.
  4. می‌توانید با برگزاری کمپین‌های تبلیغاتی و مسابقات اجتماعی فالوورهای خود را افزایش دهید.
  5. روش‌ های عالی که بدون شک تاثیر گذارند، استفاده از هشتگ در شبکه‌ های اجتماعی می باشد.
  6. با ایجاد هشتگ اختصاصی و ترغیب افراد (Call to Action) در اینستاگرام بازدید و فروش خود را افزایش دهید.
  7. بدون مراجعه به شبکه‌های فیس‌بوک، توییتر، فلیکر و… می‌توانید آن‌ ها را با اینترنت ایران و از طریق Instagram بروز رسانی کنید.

دیدگاه ها بسته شده است