تجربه oring در طراحی سایت

استراتژی بازاریابی وب سایت
2015-02-01
طراحی سایت از طریق وردپرس
2015-02-01

تجربه oring در طراحی سایت

تجربه oring در طراحی سایت

عکس های رویایی

او در حدود ۶ هفته مدرسه را ترک کرد ، و در حالی که لیسانس خود در رشته انیمیشن سه بعدی را از کالج هنر و طراحی otis  دریافت کرد به یک کلاس  عکاسی رفت ، سپس برای نوشتن مطالبی در وبلاگی به نام Urbon Outfitters به جمهوری چک سفر نمود. در عرض دو سال، این زن لوس آنجلسی که حالا ۲۴ سال دارد نوشتن مطلب در وبلاگ UO را ادامه داده  و فروش کارهای چاپی خود را آغاز نموده است.او در عین حال یک portfolio ی هنری بنا کرده و مشتریانی نظیر Vans, Billabong, Jeffery Campbell دارد.

Oring با اشاره به پیشنهادی که Uo از طریق ایمیل برای او ارسال کره بود و این ایمیل در پوشه spam  او قرار گرفت و در آن زمان وب سایت او به اندازه ای جدید و جوان بود که دریافت یک ایمیل از غول خرده فروشی آخرین چیزی بود که انتظارش را داشت می گوید: ” من بسیار احساس خوش شانسی می کنم.”

موفقیت زودهنگام oring حقیقتا از حس هنری عالی او و تمایل به داستان سرایی که از وقتی ۱۱ ساله بود و در یک مسابقه عکاسی مسافرتی در خانه اش در کالیفرنیا شرکت کرد و در این مسابقه برنده شد . او که از داستان های پریان و افسانه ها الهام گرفته بود در دبیرستان نیز این علاقه را دنبال کرد .

اولین نمای مفهومی مهمی که تابستان قبل از رفتن به کالج گرفت از مدل های متعدد و گوناگون و استیل های مختلف تشکیل شده بود.

تجربه oring در طراحی سایت

در سه سال بعد از آن و با مطالعه تکنیک هایی که خودش از آن با عنوان ” انیمیشن هایی با استیل پیکسار”یاد می کند و ادامه عکاسی در کنار این مطالعات،Oring  از کامپیوترها خسته شده بود. او می گوید : ” من ترجیح می دهم با مردم همکاری کنم” در سال آخر تحصیل،Siri Kaur  پروفوسور رشته عکاسی او را به ایجاد یک portofolio  ی خلاقانه تشویق کرد.، او توصیه وی را دنبال کرد و زمانی که در سال ۲۰۱۱ وب سایتش منتشر شد سایتی به شدت مفهومی و خوش فرم بود.

Oring از پس زمینه دوران تحصیل خود در کنار توسعه استیلی که در حوزه های هنری و تجاری با هم تلفیق می شوند بهره گرفت.او ترجیح می دهد از فیلم استفاده کند . خودش توضیح می دهد ” هر نوع فیلم و هر نوع دوربینی ظاهر خاص خودش را دارد .” ایجاد شات های ویدئویی با استفاده از نورپردازی،styling  و ساخت مجموعه های مختلف ، تجربه ارزشمندی در زمینه ایجاد نوعی بیان مفهومی در اختیار او قرار داد. Oring  از تمام این آثار در پروژه های دیجیتالی که برای مشتریان خود انجام می دهد بهره می گیرد. شب قبل از گرفتن یک شات تیپیکال ، او خیلی زود از خواب برمی خیزد و آن را به شکل استوری برد در می آوردو لیست هایی ایجاد می کند . خود او در این باره می گوید :” من در مورد مکان، مو، آرایش، جلوه های ویژه ، زمان روز، و داستان تصمیم می گیرم.” و در ادامه می افزاید :” من زرادخانه ای پر ازمدل ها دارم.جوهرهی کار ، وارد کردن تخیل در واقعیت است.”

Oring  از پروژه های شخصی خود برای از بین بردن فاصله بین رویا و واقعیت استفاده می کند.آپارتمان او پر از چیزهایی است که در سمساریها پیدا می کند، او صندوق ها و لوازم جانبی و تزئینی را برای استفاده در نماهای بداهه ی خود در صندوق عقب اتوموبیلش حمل می کند. او به طور آنلاین در مورد مکان های فانتزی و خیالی برای یافتن مفاهیمی چون سفید برفی یا پروژه هایی با تم اوفلیا تحقیق می کند.

او به همراه دوستان خود تا دره ی مرگ جاده ها را زیر پا گذاشته و داستان خودش را درباره ی این سفر تعریف می کند.: ” من به راحتی می توانم دسته ای از آدم های این دره را  که راه می روند تصور کنم.”

در یکی از سفرهای اخیر به اروپا به همراه مادر و خواهرش ، ساختارهای مگالیتی را در جزایر Skys و Lewis اسکاتلند کشف کرد و در عرض یک روز به همراه یک باستان شناس در این مناطق به جست و جو پرداخت. او مجموعه ای درباره یک دختر جوان که در انقلاب تابستانی به زیارت این منطقه می رود تهیه نمود. او می گوید این باستان شناس فکر کرده بود ما گروهی هیپی کالیفرنیایی هستیم.

تلفیق کار و نمایش دلیلی بر این است که Oring  به ندرت هر یک از این کارها را ترک می کند. او هنوز هم جدیدترین  عکس های خود را ” بیش تر حیاتی و تفکر برانگیز ” می داند. یک تجربه جدید دیگر : عکاسی از مدل های مرد برای اولین با او می گوید این ها یک داستان کاملا متفاوت هستند.

دیدگاه ها بسته شده است