جدیدترین آپدیت الگوریتم های گوگل

آموزش php : جلسه چهارم، دستورهای شرطی
2015-11-22
اشتباهات رایجی که در طراحی وب سایت می کنیم!
2015-11-24

جدیدترین آپدیت الگوریتم های گوگل

همیشه با این موضوع در گیر و دار بوده ایم که این ماه یا حتی این هفته چه آپدیت جدیدی گوگل در نظر گرفته و می خواهد سراغ ما سایت ها بیاید. مساله ای مهم که برای همه طراحان سایت در حوزه طراحی سایت و سئو سایت، موضوعی مهم تلقی می شود. حال می خواهیم از یکسری گفته ها درباره آپدیت های جدید الگوریتم گوگل برایتان بگوییم. یکی از این آپدیت های جدید که در سال ۲۰۱۶ در انتظار آن ها خواهیم بود مرتبط با محتوای با کیفیت می باشد که همیشه و همیشه کلید کسب رتبه ی بالا در نتایج جستجو بوده است. برای سال ها یک بخش از سئو سایت ها و طراحی وب سایت ها استفاده از روش های کلاه سیاه برای فریب الگوریتم های گوگل بوده است. گوگل هم به طور پیوسته در حال جبران اشتباهاتش بود. اما با ورود امتیاز KBT به این روش ها، تحول جدیدی در تکنیک های سئو به وجود آمد. این طور بگوییم که اگر فکر می کنید در کارتان حسابی خبره هستید و بهترینید، به فکر این نباشید که الگوریتم های گوگل را فریب دهید. در واقع کارتان را بهتر کنید و کیفیت کارتان را بالا ببرید؛ به صورت آنلاین و به کمک شبکه های اجتماعی در اختیار بازدید کنندگان و مخاطبانتان قرار دهید.

دومین مورد برمی گردد به محتوای با کیفیت و رایگان که برای سئو سایت از مهم ترین آپدیت های الگوریتم های گوگل در ۲۰۱۶ به حساب می آید. بحث های زیادی میان ارائه دهندگان محتوای دیجیتال در مورد چگونگی تولید محتوا وجود دارد. به طور مثال، سوال این است که محتوا باید رایگان باشد یا باید شامل پرداخت هزینه باشند؟ برای پاسخ به این سوال، این طور جواب شما را می دهیم که طبق جدید ترین آپدیت های الگوریتم های گوگل در ۲۰۱۶، گوگل می خواهد اطلاعات وب سایت ها دقیق باشند و به صورت رایگان ارائه شوند. علت این خواسته ای که گوگل دارد هم این است که اگر شما محتوای مفید و مورد نیاز کاربران را به صورت رایگان ارائه دهید، حتما می توانید محتوای مرغوبتان را بفروشید. پس با این حساب با انجام این کار امتیاز KBT شما افزایش می یابد.

آپدیت های الگوریتم گوگل

هم چنین گوگل فقط محتواهایی را ایندکس می کند که دردار نباشند. برای کسانی که تا به حال کلمه ی دردار را نشنیده اند، باید گفت محتوای دردار، محتواهایی هستند که در پست یک login قرار دارند. برای رسیدن به بهترین رتبه در میان رتبه بندی ها، برای وب سایتتان محتوای با کیفیت و حقیقی ایجاد کنید که به صورت رایگان و بدون گیت ورودی به کاربران ارائه شود. راه حلی هم که برای استفاده از این محتواها که در صورت رایگان یا غیر رایگان بودن محتوا، ایجاد یک ترکیب میان محتواهای وب سایتتان می باشد. سایت های مبتی بر محتوا که موفقیت زیادی در این زمینه دارند، محتوای با کیفیتشان را به صورت رایگان ارائه می دهند ولی بابت محتوا های بسیار مرغوبشان هزینه دریافت می کنند.

درباره تاثیر امتیاز KBT می دانید؟

گوگل سال های بسیاری برای حفظ سایت های بی ارزش بیرون از نتایج جستجو کار کرده است. اما امتیاز KBT می تواند یک گام آن ها را جلوتر ببرد.
طبق بهترین روش های فعلی سئو، محتوا های بسیاری در مورد فواید توسعه ی نرم افزار های سفارشی و دلایل نیاز کسب و کار ها به این نرم افزار ها منتشر شده است. اما همه ی این اطلاعات فرضی می باشند. بعضی وب سایت ها از این که اسرار صنعتشان را منتشر کنند می ترسند. در نتیجه هیچ محتوای مفید و با کیفیتی در وب سات هایشان قرار نمی دهند.

این که وب سایت را به رتبه اولی در نتایج جستجو تبدیل کنیم، بیشتر به لینک های ورودی متعدد به وب سایت می باشد. اختصاص دادن ساختار لینک ها موجب افزایش کیفیت لینک های ورودی و رتبه ی بالا برای نرم افزار های سفارشی شده است. اگر گوگل امتیاز KBT را به نیز جز یکی از صد ها معیارش برای رتبه بندی وب سایت ها اضافه کند، بهترین نرم افزار نیاز است منتشر شود تا حقیقت محتوا را چک کند. بنابراین برخی وب سایت ها KBT بالاتری دریافت می کنند و رتبه ی بالایشان در نتایج جستجو را حفظ می کنند. این عمل موجب انگیزه دادن به ارائه دهندگان محتوا جهت انتشار اطلاعات مفید و واقعی می شود.

با این حساب سوالی که برایمان پیش می آید، این است که چه نوع اطلاعاتی را باید برای نرم افزار های سفارشی منتشر کنیم؟

مطالعاتی که چگونگی بهره مند شدن شرکت های خاص از برنامه های سفارشی، تحلیل ویژگی های این برنامه ها برای کاربران و مقالاتی در مورد توضیح بهترین روش های موجود در صنت نرم افزار ها و… را منتشر کند. در واقع این طور بگوییم که این نوع محتواها که مبتنی بر حقیقت هستند، برای به دست آوردن بهترین نرم افزار سفارشی با امتیازی بالا در KBT، بهبود سئو سایت و انتشار محتواهای مفید کمک خواهند کرد.

دیدگاه ها بسته شده است