مراقب این اشتباهات مرگبار در اینستاگرام باشید!

عنوان های مناسب برای پست
چطور عنوان های جذاب برای پست اینستاگرام بنویسیم؟
2020-11-12
اینستاگرام یا وب سایت برای شروع کسب و کار
برای شروع کسب و کار اینستاگرام بهتره یا وب سایت؟
2020-11-19

مراقب این اشتباهات مرگبار در اینستاگرام باشید!

اشتباهات مرگبار در اینستاگرام

اشتباهات مرگبار در اینستاگرام

بارها شده که سوالی برایتان پیش می اید اینکه “چطور می‌توان یک پیج را رشد داد؟ ” حتما داستان های عجیب و طولانی براتون گفته اند. البته خیلی هاشون به درد می خورند و سودمندند. اما برخی شون هم تخریب زننده هستند و شاید هم در دوحالت، استفاده‌شون مساوی باشد با پست و صفحه تون در لیست سیاه اینستاگرام.

حالا چکار کنید که به این لیست سیاه نپیوندید و از اشتباهات مرگبار در ایسنتاگرام دور باشید.

اشتباهات مرگبار در ایسنتاگرام را اول بشناسید و بعد راه حلی براشون بریزید.

  1. استفاده بیش از اندازه هشتگ!

طبق الگوریتم جدید اینستاگرام در مواقعی که قصد انتشار پست دارید، باید تعداد هشتگ هاتون بین ۳ تا ۵ عدد باشد. مثلا اگر ویدیویی منتشر می کنید، باید به این هشتگ ها مرتبط باشد. استفاده کیلویی به اصطلاح، و بیش از اندازه هشتگ فقط ضربه به صفحه شما می زند. قانون جدیدی که تعیین شده، نهایتا ۵ عدد هشتگ است.

به عبارتی دارید از روش الگوریتم جدید جستجوی گوگل استفاده می کنید. ضروریست، چون بیشتر از حدش در سئو به هیچ وجه توصیه نمی‌شود.

  1. عدم ارتباط ویدیو با پست مربوطه

متاسفانه بارها دیده شده که کاربر ویدیویی منتشر کرده یا تصاویری به اشتراک گذاشته که هیچ توضیحی برای آن‌ها نداده. این مورد هم جز بیشترین علل ضرر به صفحه اینستاگرام می‌باشد. اما بالعکسش میتواند با رعایتش منجر به بالارفتن فالوئرها و بازدید بیشتر شود. مثلا زمانی که ویدئو یا تصویری در اینستاگرام منتشر می کنید، باید حداقل ۱۵ کلمه برای آن بنویسید. این کار باعث توجه ویژه اینستاگرام به مطالب شما می‌شود. حتی هشتگ ها هم طوری استفاده شود که به ۱۵۰ کلمه ای که نوشتید، مرتبط باشد.

  1. انتشار محتوا در زمانی که دوست دارید.

یکی از دیگر از اشتباهات مرگبار مدیران اینستاگرم، انتشار مطالب به شکل نامترب و در تایم های مختلف زمانیست. اینستاگرام بسیار هوشمند است و طبق جدیدترین الگوریتمش در سال ۲۰۱۹ اعلام کرده که انتشار مطالب تان باید به تعداد مشخص در تایم مشخصی صورت گیرد.

مثلا قصد دارید ۵ پست را در یک روز انتشار دهید. باید چندماهی تعداد پست‌هایی که انتشار می‌دهید، ۵تا باشد و در یک دوره زمانی مشخص. به طور کلی با تلفیق این دوروش می توانید بازدید بیشتری داشته باشید.

  1. عکس ها و ویدئوهای بی کیفیت!

اشتباهات مرگبار در اینستاگرام

از انجایی که در یک فضای کاملا بصری دارید سیر می‌کنید، عکستان که با رزولوشن پایین گذاشته شود، فقط بازدید پایین می خورد. پس از عکسی را منتشر می‌کنید، بالاترین کیفیت مدنظرتان باشد.

بعد هم ویدئوی بارگذاری شده در پیج است که در چندثانیه اول، باید تیتری بزرگ و با جملات جذاب روی آن شروع شود. مثلا ویدیویی می خواهید منتشر کنید درباره “افزایش فالوئر در اینستاگرام”. باید تیتر روی ویدیو بزرگ باشد و در چند ثانیه اول فیلم قرار گیرد. همین بزرگنمایی منجر به جذب بیشتر فالوئرها می‌شود.

  1. یک پیج نامرتب و بهم ریخته

از مهمترین مشکلاتی که در پیج های تجاری داریم، بهم ریختگی محتواست. همین خودش منجر به عدم جذب مخاطب می‌شود. پس سعی کنید یک پیج مرتب داشته باشید با کادربندی حرفه ای.

  1. پست گذاری بیش از اندازه معمول

اگر دقت کرده باشید، گفتیم پست گذاشتن هم باید تعدادش چارچوب خاصی داشته باشد. پس سعی نکنید برای اینکه بیشتر فالوئر جذب کنید، بیش از حد پست بگذارید. با پست گذاری بیش از اندازه فقط باعث تنفر اینستاگرام از خودتان می‌شوید.

  1. ندادن جواب کامنت ها

از دلایل اصلی ورود بیزینس در اینستاگرام، این ارتباط دوطرفه مخاطب با خریدار بود. وقتی پستی در پیجتون انتشار می‌دهید، باید جواب کامنت‌های کاربران را بدهید. چون به هرحال کاربر برای پست وقت گذاشته خوانده و حال باید جواب کامنت او را بدهید.

  1. استفاده از برنامه های جانبی

اینستاگرام برخلاف شبکه‌های اجتماعی دیگر علاقه‌ای به اپ هایی که به شکل ربات عمل می‌کنند، ندارد. پس مراقب باشید، در صورت استفاده از این اپ ها، اینستاگرام با شما برخورد شدیدی خواهد کرد.

دیدگاه ها بسته شده است